НОВИНИ КОМПАНІЇ
НОВИНИ КОМПАНІЇ
Зміна реквизитів для оплати в АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Шановні Клієнти та Партнери!
Повідомляємо вас про те, що з 20.02.2021 року ПриватБанк змінює реквізити рахунку по прийому страхових платежів до СК» Княжа Лайф Вієнна Іншуранс Груп».
НОВІ РЕКВІЗИТИ:
Рахунок отримувача у форматі IBAN: UA703052990000026503040100266
Валюта: UAH
Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Код отримувача: 30434963
Найменування організації: АТ ПРАТ СК КНЯЖА ЛАЙФ ВІЄННА ІНШУРАНС
Просимо враховувати дану інформацію при оплаті внесків.
Зміна реквизитів для оплати в АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Шановні Клієнти та Партнери!
Повідомляємо вас про те, що з 20.02.2021 року ПриватБанк змінює реквізити рахунку по прийому страхових платежів до СК» Княжа Лайф Вієнна Іншуранс Груп».
НОВІ РЕКВІЗИТИ:
Рахунок отримувача у форматі IBAN: UA703052990000026503040100266
Валюта: UAH
Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Код отримувача: 30434963
Найменування організації: АТ ПРАТ СК КНЯЖА ЛАЙФ ВІЄННА ІНШУРАНС
Просимо враховувати дану інформацію при оплаті внесків.

СТРАХУВАННЯ
ЖИТТЯ
НОВИНИ КОМПАНІЇ
Vienna Insurance Group презентувала стратегію роботи на українському ринку страхування життя
13 вересня 2018 року в Києві відбулася зустріч Голови Наглядової ради СК «Княжа Лайф VIG», члена Правління Vienna Insurance Group пана Франца Фукса з ключовими партнерами з продажу, в рамках якої були визначені пріоритети роботи на найближчі роки.
«Не дивлячись на те, що український ринок страхування життя є доволі складним та непередбачуваним, Vienna Insurance Group, з огляду на значну чисельність населення та низький рівень проникнення страхових послуг, розглядає його як один з ключових та має намір активно розвивати як Компанію, так і ринок в цілому. Маючи в розпорядженні усі наявні ресурси та можливості «материнської» структури Vienna Insurance Group, головним завданням на найближчу перспективу ми бачимо збільшення частки ринку та входження СК «Княжа Лайф VIG» до першої трійки лідерів українського ринку страхування життя», - зазначив пан Фукс.
З огляду на те, що у структурі українського страхового ринку частка страхування життя складає лише близько 10%, в той час, як в європейських країнах ринок цей показник є значно вищим, ринок має потенціал до зростання. Водночас стримуючим фактором є низький рівень комунікації на ринку, обізнаності клієнтів щодо сучасних страхових продуктів.
В цих умовах партнери, як важливі складові у ланцюгу між Компанією та кінцевим клієнтами, мають не лише здійснювати продажі, а й формувати та розвивати культуру страхування життя, бути віддані ідеї розвитку страхування життя в Україні. Саме в цьому криється головний резерв зростання, який, за умови правильної роботи, може бути використаний повною мірою.







