Новини

Новини

НОВИНИ  КОМПАНІЇ

«Vision» - нове «обличчя» Ringturm у 2017 році!

 
Цього літа головний офіс Vienna Insurance Group (VIG) - Ringturm (Відень, Австрія) – вже в десятий раз перетвориться у неповторний мистецький витвір. Монументальна інсталяція сербського художника Міхала Мілуновіча перенесе гірський масив в центр австрійської столиці.
В рамках ініціативи, започаткованої Wiener Städtische Versicherungsverein, основним акціонером VIG, Ringturm в черговий, вже в десятий, раз стане символом культурного обміну. «Vision» («Бачення») від Міхала Мілуновіча уособлює культурний діалог між Австрією і Сербією. Ця інсталяція також підкреслює важливість країн Південно-Східної Європи для страхової групи VIG - Wiener Städtische Osiguranje a.d.o. Beograd зріс, щоб стати одним з провідних страховиків Сербії. «Ми раді повідомити, що сербський художник Міхал Мілуновіч розробить дизайн проекту для десятої ювілейної художньої інсталяції Ringturm. Надання Міхалу Мілуновічу цього проекту є виразом нашої високої оцінки його роботи і наявних тісних зв'язків з сербськими партнерами», - коментує Гюнтер Гейер, Голова Правління Wiener Städtische Versicherungsverein.

Інсталяція  «Vision» 

 

Десята художня інсталяція Ringturm знайомить глядачів з видом на величну гору. Робота Міхала Мілуновіча може бути інтерпретована в різних формах, але, водночас, говорить універсальною мовою. Синя гора є домінуючим мотивом, в той час як червоний потяг прямує вгору по крутому схилу до вершини. Завдяки численним синім тонам в живопису, зображення гармонує з небом над містом. Щогла на вершині Ringturm є цінним джерелом метеорологічної інформації для населення Відня, але значення щогли на вершині гори Мілуновіча є спочатку незрозумілим. На відміну від вогнів погоди щогли Ringturm, сигнал, що надсилається в синій ефір антеною на вершині гори, є закодованим. 
«Моя робота «Vision» має справу з людиною і її ставленням до цієї групи, що керується прагненням до трансцендентності. Червоний потяг, що рухається вгору по схилу блакитної гори, є алегорією солідарності і наполегливості - якостей, які стануть в нагоді при підйомі на круту гору. Фунікулер - це транспортний засіб, який веде нас до кращого розуміння самих себе. Антена на вершині гори – це дуже важливий елемент для мене. Це
символ бажання ділитися позитивною енергією з іншими», - сказав Міхал Мілуновіч щодо дизайну 2017 року. Художник, який ніколи безпосередньо не посилається до реальності, бачить гору як символ наших прагнень, на основі яких ми можемо проектувати окремі особисті цілі і принципи, які ми переслідуємо в нашому житті.

Про художника 

Міхал Мілуновіч народився у Белграді у 1967 році та походить з родини художників. «Vision» несе відбиток його дитячого досвіду в студії батьків, а також його ранній інтерес в області географії, машинобудування і картин таких майстрів, як Тіціан і де Кіріко. Мілуновіч навчався у Белграді на факультеті образотворчих мистецтв, а потім в Національній вищій школі образотворчих мистецтв у Парижі. Його багатопрофільна творчість охоплює різні форми вираження: від живопису, креслення і фотографії до скульптури та інсталяції. Мілуновіч викликає подив і цікавість, видаляючи повсякденні предмети, символи і ситуації з їх звичайного контексту. Його вельми виразні роботи розглядають такі фундаментальні теми, як влада, заборона і маніпуляція. 
Його роботи виставлялися багатьма відомими музеями, такими як MUMOK - Музей сучасного мистецтва Ludwig Foundation Vienna (Австрія); Jeu de Paume (Париж, Франція); Музей сучасного мистецтва Saint-Étienne Métropole (Франція); Белградський Музей сучасного мистецтва (Сербія); Стеделійк музей, (Аалст, Бельгія); Musée International des Arts Modestes, (Сет, Франція); PAN – Palazzo delle Arti (Неаполь, Італія); Fridericianum (Касель, НІмеччина) та Віденського Secession (Австрія). 
В даний час його роботи представлені в багатьох державних і приватних колекціях, наприклад: MUMOK - Музей сучасного мистецтва Ludwig Foundation Vienna (Австрія); Musee d'Art і d'Industrie  (Сент-Етьєн, Франція); Moet & Chandon LVMH (Франція); Siemens AG Vienna (Австрія); Белградський Музей сучасного мистецтва (Сербія); Coleccion Solo (Мадрид, Іспанія); Art Collection Telenor (Осло, Норвегія); колекція Ренуар (Франція); колекція Майї Пікассо (Франція); колекція Palazzo Forti (Верона, Італія); колекція Azraq (Марракеш, Марокко); колекція Barzai-Hollander (Брюссель, Бельгія) і Колекція Wiener Städtische osiguranje a.d.o. Beograd.

 

Ringturm як гігантська інсталяція 

«Vision» є десятою інсталяцією, що буде представлена Wiener Städtische Versicherungsverein на будівлі Ringturm протягом літніх місяців. «Огляд попередніх художніх інсталяцій  наповнює мене гордістю, а також підкреслює нашу прихильність продовженню цієї чудової ініціативи задля культурного обміну і робить мистецтво доступним для більш широкої аудиторії», -  зазначив Гюнтер Гейер. 30 друкованих сітчастих листів близько 3 метрів завширшки і до 63 метрів завдовжки  кожен, будуть встановлені, перетворюючи картину Міхала Мілуновіча у видатну художню роботу площею 4000 кв.м. на березі Дунайського каналу, що притягує погляди. Художня інсталяція Ringturm є одним з численних культурних заходів Wiener Städtische Versicherungsverein. Після чотирьох успішних інсталяцій від австрійських художників, починаючи з 2012 року, художникам з-за кордону також було запропоновано створити нові інсталяції - п'ять з десяти робіт є інсталяціями художників з країн Центральної та Східної Європи.
Wiener Städtische Versicherungsverein, що є основним акціонером страхової групи VIG, завжди підтримує культурні та соціальні заходи Групи, акцентуючи увагу на мультинаціональному міжкультурному обміні та створенні середовища, в якому окремі культури можуть успішно спільно розвиватись. Партнерство та ініціативи спрямовані на підтримку діяльності громадських організацій, особливо в країнах Центральної та Східної Європи, в яких присутня VIG.